J 2002

Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Eva VÁCLAVÍKOVÁ, Jiří ZOUNEK et. al.

Základní údaje

Originální název

Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů

Název anglicky

The research on school culture and its potential for evaluation a self-evaluation

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika), Eva VÁCLAVÍKOVÁ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika)

Vydání

E-Pedagogium, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, 1213-7499

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/02:00006109

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

research; school; culture; evaluation; self-evaluation
Změněno: 21. 5. 2003 10:47, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Anotace

V originále

Na příkladech jsme se pokusili doložit, že zkoumání kultury školy má potenciál pro evaluaci a sebeevaluaci školy, může se tedy stát výchozím bodem rozvojové snahy. K tomu je důležité vnímat, že výzkumy mají své širší pozadí, které spoludefinuje faktory, na které se výzkumník či evaluátor zaměřuje.

Anglicky

This study deals with the researches on the school culture. Attention is especially paid to those with evaluative and self-evaluative purposes or researches focused on school development. It is necessary to understand conceptual framework and theory the researches are based on.

Návaznosti

GA406/01/1078, projekt VaV
Název: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje