DOLEŽAL, Michael. Marketingový mix pro přímé zahraniční investice. In Systémové řízení. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, s. 62-65, 642 s. ISBN 80-210-2831-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingový mix pro přímé zahraniční investice
Název anglicky Marketing mix for foreign direct investment
Autoři DOLEŽAL, Michael.
Vydání 1. vydání. Brno, Systémové řízení, od s. 62-65, 642 s. 2002.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-2831-9
Klíčová slova anglicky marketing mix; FDI
Štítky FDI, marketing mix
Změnil Změnil: Ing. Michael Doležal, učo 551. Změněno: 14. 6. 2002 14:26.
Anotace
Příspěvek rozebírá možnosti marketingového mixu, který má souvislost s přímými zahraničními investicemi.
Anotace anglicky
The paper focus on a format of marketing mix which would be suitable for attracting FDI.
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 06:32