2002
Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter
DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR a Greg P. BONNERZákladní údaje
Originální název
Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter
Název anglicky
Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective advertising and Advertising Clutter
Autoři
DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR a Greg P. BONNER
Vydání
New Directions in International Advertising Research, USA, Elsevier Science Ltd. 2002, 0-7623-0950-4
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
advertising; Czech Republic
Štítky
Změněno: 13. 9. 2002 12:59, Ing. Michael Doležal
V originále
This paper examines Czech expectations of their advertising, the perceived intensity level of that advertising, and how various cultural factors affect the efficacy of that advertising.
Anglicky
This paper examines Czech expectations of their advertising, the perceived intensity level of that advertising, and how various cultural factors affect the efficacy of that advertising.