2002
Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR
Název anglicky
Pilot research of marketing`s mixes in companies in Czech republic
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
Košice, Ekonomika firiem 2002, s. 516-519, 1, 2002
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00006391
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1583-3
Klíčová slova anglicky
marketing's mix; elements of marketing's mix; company analysis
Změněno: 19. 9. 2002 09:27, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá analýzou marketingových mixů různých podniků. Je přitom možno pozorovat různé odlišnosti mezi jednotlivými marketingovými mixy podniků. Prokazuje se přitom různý důraz, který kladou podniky na jednotlivé prvky marketingového mixu.
Anglicky
The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|