D 2002

Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Pilotní výzkum marketingového mixu v podnicích ČR

Název anglicky

Pilot research of marketing`s mixes in companies in Czech republic

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

Košice, Ekonomika firiem 2002, s. 516-519, 1, 2002

Nakladatel

Ekonomická univerzita v Bratislave, podnikohospodárska fakulta Košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/02:00006391

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1583-3

Klíčová slova anglicky

marketing's mix; elements of marketing's mix; company analysis
Změněno: 19. 9. 2002 09:27, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá analýzou marketingových mixů různých podniků. Je přitom možno pozorovat různé odlišnosti mezi jednotlivými marketingovými mixy podniků. Prokazuje se přitom různý důraz, který kladou podniky na jednotlivé prvky marketingového mixu.

Anglicky

The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku