2002
Podnik a podnikání v inovačním prostředí
KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍKZákladní údaje
Originální název
Podnik a podnikání v inovačním prostředí
Název anglicky
Company and Enterprrise in the Enviroment of Innovation
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika) a Antonín STEHLÍK (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Ostrava, Podnik a podnikání, s. 101-106, 2002
Nakladatel
Repronis Ostrava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00006394
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-7329-009-X
Klíčová slova anglicky
Company;Enterprise;Innovation
Štítky
Změněno: 21. 5. 2003 11:40, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Pro rozvoj podniků jsou rozhodující podmínky,za kterých mohou rozvíjet hospodářskou činnost.Tržní prostředí do značné míry určuje a ovlivňuje poptávku po jejich produktech a službách(vyžaduje inovace) a může tak usnadňovat nebo naopak omezovat jejich přístup na trhy, které jsou důležité pro jejich vznik a další růst.Konsekvence inovací přibližuje tento článek.
Anglicky
For the corporate advancement and deployment the concrete condintions upon that their economic activity can develop are decisive. The market environment determines and influences the demand for their products and services (the innovations are essential) to a considerable extent and it can facilitate or - on the contrary - restrain their access to the markets important for their existence and growth. This paper elucidates he consequences of innovations .
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|