Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{405264, author = {Stehlík, Antonín}, address = {Košice}, booktitle = {Ekonomika firiem 2002}, keywords = {virtualization; customer; internet; strategy; e-business}, language = {cze}, location = {Košice}, isbn = {80-225-1583-3}, pages = {400-402}, publisher = {EU v Bratislave}, title = {Internet v marketingu a marketing na internetu}, year = {2002} }
TY - JOUR ID - 405264 AU - Stehlík, Antonín PY - 2002 TI - Internet v marketingu a marketing na internetu PB - EU v Bratislave CY - Košice SN - 8022515833 KW - virtualization KW - customer KW - internet KW - strategy KW - e-business N2 - Elektronické obchodování vnáší převrat do oblasti marketingu a vztahu obchodníka a zákazníka. Elektronický obchod je cenným zdrojem informací o každém, kdo na webovou stránku přistoupí, umožńuje jedinečným způsobem zaznamenat historii nákupů každého jednotlivého zákazníka a na základě těchto informací mu může personalizovat stránky na míru, podle jeho preferencí. Vznikají také různé komunity podle zájmů a činnosti, které umožńují zacílit reklamu na skupinu potenciálních zákazníků. ER -
STEHLÍK, Antonín. Internet v marketingu a marketing na internetu. In \textit{Ekonomika firiem 2002}. Košice: EU v Bratislave, 2002, s.~400-402. ISBN~80-225-1583-3.
|