2002
Internet v marketingu a marketing na internetu
STEHLÍK, AntonínZákladní údaje
Originální název
Internet v marketingu a marketing na internetu
Název anglicky
E-business changes of marketing
Autoři
STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)
Vydání
Košice, Ekonomika firiem 2002, s. 400-402, 2002
Nakladatel
EU v Bratislave
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00006396
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1583-3
Klíčová slova anglicky
virtualization; customer; internet; strategy; e-business
Štítky
Změněno: 21. 5. 2003 10:41, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Elektronické obchodování vnáší převrat do oblasti marketingu a vztahu obchodníka a zákazníka. Elektronický obchod je cenným zdrojem informací o každém, kdo na webovou stránku přistoupí, umožńuje jedinečným způsobem zaznamenat historii nákupů každého jednotlivého zákazníka a na základě těchto informací mu může personalizovat stránky na míru, podle jeho preferencí. Vznikají také různé komunity podle zájmů a činnosti, které umožńují zacílit reklamu na skupinu potenciálních zákazníků.
Anglicky
E-business changes the area of marketing and the relationship between businessman and customer. E-business is a valuable source of information about users of Web pages and enables to record the purchase history of customers. This makes possible to personalize Web pages according to customers preference. Communities with different aims also come into existence and due to these communities the advertisements can be addressed directly to the groups of potential customers.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|