D 2002

Internet v marketingu a marketing na internetu

STEHLÍK, Antonín

Základní údaje

Originální název

Internet v marketingu a marketing na internetu

Název anglicky

E-business changes of marketing

Autoři

STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)

Vydání

Košice, Ekonomika firiem 2002, s. 400-402, 2002

Nakladatel

EU v Bratislave

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/02:00006396

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1583-3

Klíčová slova anglicky

virtualization; customer; internet; strategy; e-business
Změněno: 21. 5. 2003 10:41, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Anotace

V originále

Elektronické obchodování vnáší převrat do oblasti marketingu a vztahu obchodníka a zákazníka. Elektronický obchod je cenným zdrojem informací o každém, kdo na webovou stránku přistoupí, umožńuje jedinečným způsobem zaznamenat historii nákupů každého jednotlivého zákazníka a na základě těchto informací mu může personalizovat stránky na míru, podle jeho preferencí. Vznikají také různé komunity podle zájmů a činnosti, které umožńují zacílit reklamu na skupinu potenciálních zákazníků.

Anglicky

E-business changes the area of marketing and the relationship between businessman and customer. E-business is a valuable source of information about users of Web pages and enables to record the purchase history of customers. This makes possible to personalize Web pages according to customers preference. Communities with different aims also come into existence and due to these communities the advertisements can be addressed directly to the groups of potential customers.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku