D 2002

Problems of CRM in small and middle size companies

BINKA, Bohuslav a Petr SUCHÁNEK

Základní údaje

Originální název

Problems of CRM in small and middle size companies

Autoři

BINKA, Bohuslav (203 Česká republika) a Petr SUCHÁNEK (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Small and medium firm management with computer support, s. 7-7, 1, 2002

Nakladatel

VUT fakulta podnikatelská

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/02:00006400

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-86510-56-5

Klíčová slova anglicky

CRM; the strategy; IT

Štítky

Změněno: 20. 9. 2002 14:13, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

The article deals with a problem of implementation of CRM systems in small and medium companies. Binka and Suchanek describe a brief history of CRM systems and try to discover some basic features of this proces. According to this analysis they suggest as a best way for small and medium companies specialization and cooperation.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku