ŠKAPA, Radoslav. ECR: Just-in-time v obchodních firmách. In Ekonomika firiem 2002. 1. vydání. Košice: PHF Košice EU v Bratislavě, 2002, s. 419-422. ISBN 80-225-1583-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ECR: Just-in-time v obchodních firmách
Název anglicky ECR: Just-in-time in retail
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Košice, Ekonomika firiem 2002, s. 419-422, 2002.
Nakladatel PHF Košice EU v Bratislavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00006401
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1583-3
Klíčová slova anglicky logistics; marketing; retail; EDI
Štítky EDI, Logistics, marketing, retail
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:42.
Anotace
Článek popisuje výhody a problémy koncepce Eficient consumer strategy.
Anotace anglicky
The text points out the benefits and risks of conception Eficient consumer strategy.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 01:28