HAVEL, Jiří. Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů. In Spolupráca univerzity a škôl. Banská Bystrica: PedF UMB v Banské Bystrici, 2002, s. 161-166. ISBN 80-8055-638-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pohled na roli fakultních cvičných učitelů při rozvíjení profesních dovedností studentů
Název anglicky The Wiew on Faculty Cooperative Teachers' Role in Development of Student's Profesional Skills
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škôl, s. 161-166, 2002.
Nakladatel PedF UMB v Banské Bystrici
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/02:00006569
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8055-638-5
Klíčová slova anglicky pedagogical practice; pedagogical skills; cooperative teacher
Štítky cooperative teacher, pedagogical practice, pedagogical skills
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 22. 5. 2003 11:04.
Anotace
Příspěvek shrnuje údaje, které jsme získali při šetření, jak studenti učitelství pro 1. stupeň základní školy vnímají roli fakultních cvičných učitelů v procesu rozvíjení svých pedagogických dovedností. Je to zároveň zpětná vazba o účinnosti změn v organizaci pedagogických praxí.
Anotace anglicky
The absract contains the informations about student's wiew on faculty cooperative teachers' role in development their profesional skills.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 03:16