KAVALCOVÁ, Lenka. Form und Funktion von modifizierten Phraseologismen in der Anzeigenwerbung. Wien: Edition Praesens Verlag für Literatur- und Sprachwissenschaft, 2002, 150 s. Sprachwissenschaft. ISBN 3-7069-0152-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Form und Funktion von modifizierten Phraseologismen in der Anzeigenwerbung
Autoři KAVALCOVÁ, Lenka.
Vydání Wien, 150 s. Sprachwissenschaft, 2002.
Nakladatel Edition Praesens Verlag für Literatur- und Sprachwissenschaft
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 3-7069-0152-8
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Kavalcová, učo 9566. Změněno: 23. 11. 2002 18:39.
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 09:04