C 2002

Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich

JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁ

Základní údaje

Originální název

Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich

Název česky

Kritický pohled na aktuální kurikulum společenskovědní oblasti

Název anglicky

Critical standpoint for topical curriculum in social sciences

Autoři

JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant) a Hana HORKÁ (203 Česká republika)
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).

Vydání

1. vyd. Frankfurt am Main ad. Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich, s. 181-200, Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15, 2002

Nakladatel

Peter Lang

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00024516

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

teachers education; primary school; social sciences; Czech Republic; Austria

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 6. 2009 17:50, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Erwartete Änderungen des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung im Hinblick auf den geplanten EU-Betritt der Tschechischen Republik

Česky

Očekávané změny společenskovědní části vzdělání učitelů základní školy s ohledem na vstup ČR do EU

Návaznosti

GA406/96/1102, projekt VaV
Název: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků