2002
Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich
JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁZákladní údaje
Originální název
Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich
Název česky
Kritický pohled na aktuální kurikulum společenskovědní oblasti
Název anglicky
Critical standpoint for topical curriculum in social sciences
Autoři
JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant) a Hana HORKÁ (203 Česká republika)
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).
Vydání
1. vyd. Frankfurt am Main ad. Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich, s. 181-200, Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15, 2002
Nakladatel
Peter Lang
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/02:00024516
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
teachers education; primary school; social sciences; Czech Republic; Austria
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 6. 2009 17:50, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Erwartete Änderungen des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung im Hinblick auf den geplanten EU-Betritt der Tschechischen Republik
Česky
Očekávané změny společenskovědní části vzdělání učitelů základní školy s ohledem na vstup ČR do EU
Anglicky
Expectation and changes in teachers education for primary school in social sciences in Czech Republic
Návaznosti
GA406/96/1102, projekt VaV |
|