C 2002

Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno

JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁ

Základní údaje

Originální název

Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno

Název česky

Komentář k vývoji společenskovědního vzdělání učitelů základní školy na PdF MU Brno

Název anglicky

Annotation of development of social sciences in teachers training - Faculty of Education Masaryk University in Brno

Autoři

JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant) a Hana HORKÁ (203 Česká republika)
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).

Vydání

1. vyd. Frankfurt am Main ad. Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich, s. 247-266, není uvedeno, 2002

Nakladatel

Peter Lang

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00024517

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

teachers education; primary school; social sciences; Czech Republic; Austria
Změněno: 1. 6. 2009 17:46, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Erwartete Änderungen des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung im Hinblick auf den geplanten EU-Betritt der Tschechischen Republik

Česky

Očekávané změny společenskovědní části vzdělání učitelů základní školy s ohledem na plánovaný vstup ČR do EU.

Návaznosti

GA406/96/1102, projekt VaV
Název: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků