2002
Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno
JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁZákladní údaje
Originální název
Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno
Název česky
Komentář k vývoji společenskovědního vzdělání učitelů základní školy na PdF MU Brno
Název anglicky
Annotation of development of social sciences in teachers training - Faculty of Education Masaryk University in Brno
Autoři
JŮVA, Vladimír (203 Česká republika, garant) a Hana HORKÁ (203 Česká republika)
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).
Vydání
1. vyd. Frankfurt am Main ad. Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich, s. 247-266, není uvedeno, 2002
Nakladatel
Peter Lang
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/02:00024517
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
teachers education; primary school; social sciences; Czech Republic; Austria
Změněno: 1. 6. 2009 17:46, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Erwartete Änderungen des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung im Hinblick auf den geplanten EU-Betritt der Tschechischen Republik
Česky
Očekávané změny společenskovědní části vzdělání učitelů základní školy s ohledem na plánovaný vstup ČR do EU.
Anglicky
Expectation and changes in teachers education for primary school in social sciences in Czech Republic
Návaznosti
GA406/96/1102, projekt VaV |
|