2002
Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu
STEHLÍK, AntonínZákladní údaje
Originální název
Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu
Název anglicky
Logistics - the strategic factor of managerial success
Autoři
STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, 236 s. Studio Contrast, Brno, 2002
Nakladatel
Studio Contrast
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00007017
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-238-8332-1
Klíčová slova anglicky
logistika; supply chain; systém; čas; prostor
Štítky
Změněno: 21. 5. 2003 12:11, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Cílem knihy je podpořit rozvoj zdrojů poznání a schopností (potenciálu) manažerů reagovat pružněji na změny dynamiky tržního hospodářství a napomoci tak celkově ke zvýšení kvality podnikatelského prostředí. Další záměr, který autor vydáním této monografie sleduje, je vyplnění mezery v odborné literatuře pokud jde o zvýraznění vztahu mezi logistikou a marketingem.
Anglicky
The aim of this book is to encourage the sources of knowledge and potential of managerial flexibility for dynamic changes in markets and thus to help improving the quality of business settings. The next aim is to fill the gap in the scientific literature.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV |
|