STŘELEC, Stanislav. Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků. In Švec Vlastmil aj.Cesty k učitelské profesi:utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. Brno: Paido-edice pedagogické literatury, 2002, s. 184-202, 18 s. Paido.edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-035-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků
Název anglicky The presumptions for forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Švec Vlastmil aj.Cesty k učitelské profesi:utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 184-202, 18 s. Paido.edice pedagogické literatury, 2002.
Nakladatel Paido-edice pedagogické literatury
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/02:00007656
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-035-2
Klíčová slova anglicky presumptions;teacher's skills;forming;cooperation;teacher's;parents of students
Štítky cooperation, forming, parents of students, presumptions, teacher's, teacher's skills
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 29. 5. 2009 08:48.
Anotace
Taktory ovlivňující proces utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků
Anotace anglicky
The faktors influencing the process of forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 4. 7. 2024 04:37