C 2002

Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků

STŘELEC, Stanislav

Základní údaje

Originální název

Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků

Název anglicky

The presumptions for forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils

Autoři

STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Švec Vlastmil aj.Cesty k učitelské profesi:utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 184-202, 18 s. Paido.edice pedagogické literatury, 2002

Nakladatel

Paido-edice pedagogické literatury

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/02:00007656

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7315-035-2

Klíčová slova anglicky

presumptions;teacher's skills;forming;cooperation;teacher's;parents of students
Změněno: 29. 5. 2009 08:48, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.

Anotace

V originále

Taktory ovlivňující proces utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků

Anglicky

The faktors influencing the process of forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury