STŘELEC, Stanislav. Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků (The presumptions for forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils). In Švec Vlastmil aj.Cesty k učitelské profesi:utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. Brno: Paido-edice pedagogické literatury, 2002, p. 184-202, 18 pp. Paido.edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-035-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků
Name (in English) The presumptions for forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils
Authors STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Švec Vlastmil aj.Cesty k učitelské profesi:utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, p. 184-202, 18 pp. Paido.edice pedagogické literatury, 2002.
Publisher Paido-edice pedagogické literatury
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/02:00007656
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7315-035-2
Keywords in English presumptions;teacher's skills;forming;cooperation;teacher's;parents of students
Tags cooperation, forming, parents of students, presumptions, teacher's, teacher's skills
Changed by Changed by: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Changed: 29/5/2009 08:48.
Abstract
Taktory ovlivňující proces utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků
Abstract (in English)
The faktors influencing the process of forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 22/5/2024 08:48