TRNA, Josef. Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva. In Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. Brno: Paido, 2002, s. 257-270. ISBN 80-7315-035-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
Název anglicky The pedagogical skills of diagnostics and influence on students preconception
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 257-270, 14 s. 2002.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/02:00007752
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-035-2
Klíčová slova anglicky preconception; pedagogical skills; diagnostics; influence
Štítky diagnostics, influence, pedagogical skills, preconception
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 12. 5. 2009 19:04.
Anotace
Žákovské prekoncepce a učitelské dovednosti diagnostikovat tyto prekoncepce. Použitím teorií prekoncepcí realizovat ovlivňování prekoncepcí ve výuce. Osvojování učitelských dovedností jak zjišťovat a působit na žákovské prekoncepce.
Anotace anglicky
Students preconceptions and teacher skills to diagnose these preconceptions. By using theories of preconceprions realise influences on preconceptions in teaching. Training of teachers skills how to diagnose and influence for students preconcepces.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 23:44