FABIÁNKOVÁ, Bohumíra. Přírodovědná a společenskovědní složka vzdělávání a praktická příprava učitelů 1. stupně ZŠ. In Úloha fakultního cvičného učitele a fakultní cvičné školy v přípravě budoucího učitele. 1. vyd. Brno: Katedra pedagogiky MU, 2002, s. 99-100. ISBN 80-86633-01-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přírodovědná a společenskovědní složka vzdělávání a praktická příprava učitelů 1. stupně ZŠ
Název anglicky Natural and humanitarian base of theoretical and practical part of a teachers training
Autoři FABIÁNKOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Úloha fakultního cvičného učitele a fakultní cvičné školy v přípravě budoucího učitele, od s. 99-100, 2 s. 2002.
Nakladatel Katedra pedagogiky MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/02:00007803
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-01-2
Klíčová slova anglicky integration of natural and humanitarian base; integration of didactics of natural sciences; integration of psychodidactics dimension
Štítky integration of psychodidactics dimension
Změnil Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 21. 12. 2009 10:49.
Anotace
V článku se řeší problematika vytvoření tří vzájemně propojených a hierarchicky uspořádaných předmětů - vědního základu psychodidaktiky a didaktiky - vztahujících se k předmětům prvouka, přírodověda a vlastivěda pro připravovaný dvoustupňový model studia učitelství 1. stuponě ZŠ.
Anotace anglicky
At present there will be a new study program for a primary education prepared, which consits of two parts. In this programme there will be natural sciences integrated in thereelevels: integration of natural and humanitarian base, integration of psychodidactics dimension, integration of didactics of natural sciences. Students have to observe classes, realise microteaching, and organise empirical researches on the preconceptions of children. Above listed model ensures integration of theoretical and practical part of a teachers training.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 20:51