2002
Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
FILOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
Název anglicky
Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students
Autoři
FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"), od s. 151-160, 10 s. 2002
Nakladatel
Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/02:00007815
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
80-8055-638-5
Klíčová slova anglicky
intervention; pedagogical skills; teacher's educators; cooperaive teacher; teachers of the primary school
Změněno: 9. 9. 2007 11:30, doc. Ing. Michal Brandejs, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá úlohou cvičného učitele v procesu rozvoje pedagogických dovedností studentů na pedagogické praxi s důrazem na jeho peer-kompetenci.
Anglicky
The article deals with the rolle of the cooperative teacher in the process the pedagogical skills developing of the primary school teacher students.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|