D 2002

Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy

Název anglicky

Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students

Autoři

FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"), od s. 151-160, 10 s. 2002

Nakladatel

Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14330/02:00007815

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

80-8055-638-5

Klíčová slova anglicky

intervention; pedagogical skills; teacher's educators; cooperaive teacher; teachers of the primary school
Změněno: 9. 9. 2007 11:30, doc. Ing. Michal Brandejs, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá úlohou cvičného učitele v procesu rozvoje pedagogických dovedností studentů na pedagogické praxi s důrazem na jeho peer-kompetenci.

Anglicky

The article deals with the rolle of the cooperative teacher in the process the pedagogical skills developing of the primary school teacher students.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury