RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ. The Role of Parents as Educational and Social Partners of Schools in the Czech Republic: legislation and media analysis. European Educational Research Journal. 2002, roč. 1, č. 3, s. 480-496, 16 s. ISSN 1474-9041.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Role of Parents as Educational and Social Partners of Schools in the Czech Republic: legislation and media analysis
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant) a Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání European Educational Research Journal, 2002, 1474-9041.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/02:00007845
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky parents; schools; partners; media analysis; legislation analysis; The Czech Republic
Štítky legislation analysis, media analysis, parents, partners, schools, the Czech Republic
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 29. 5. 2003 16:08.
Anotace
The article presents results of the first stage of a three year research project on the role of parents as educational and social partners of the school in the Czech Republic.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaVNázev: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:36