2003
Nepřímé strategie učení cizímu jazyku
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Nepřímé strategie učení cizímu jazyku
Název anglicky
Indirect foreign language learning strategies
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, 120 s. diplomová práce, 2003
Nakladatel
FF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/03:00011329
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
foreign language learning strategies; metacognitive; affective and social learning strategies; research into usage of learning strategies
Změněno: 26. 5. 2009 16:36, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Nepřímé strategie učení cizímu jazyku jsou postupy, které přispívají k učení cizímu jazyku nepřímo. Jedná se o metakognitivní (plánování, monitorování, organizace učení atd.), afektivní (práce s emocemi, sebepovzbuzování aj.) a sociální strategie (učení prostřednictvím interakce s ostatními). Používání těchto strategií bylo zkoumáno u studentů šesti a čtyřletého gymnázia.
Anglicky
Indirect foreign language learning strategies are strategies indirect contributing to the effective foreign language learning. The theses devide them into 3 groups: metacognitve, affective and social learning strategies. The research were conducted onto use of these strategies by students at the upper secondary level. Some factors with influence on the use of learning strategies were identified too.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaV |
|