VLČKOVÁ, Kateřina. Nepřímé strategie učení v procesu učení cizím jazykům (Zpráva z výzkumného šetření). Pedagogické spektrum. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2003, XII, 5-6, s. 61-68. ISSN 1335-5589.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nepřímé strategie učení v procesu učení cizím jazykům (Zpráva z výzkumného šetření)
Název anglicky Indirect foreign language learning strategies (Report on research)
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogické spektrum, Bratislava, Štátny pedagogický ústav, 2003, 1335-5589.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00011331
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky indirect learning strategies - foreign languages
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 2. 2005 13:59.
Anotace
Zpráva z výzkumu používání metakognitivních, sociálních a afektivních strategií u studentů čtyř a šesti letých gymnázií.
Anotace anglicky
Report on research into use of metacognitive, social and affective foreign language learning strategies on students at the upper secondary comprehensive schools in the Czech republic.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:25