VLČKOVÁ, Kateřina. Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů. In Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002). Bratislava: PdF UK, 2003, s. 25-29. ISBN 80-88868-84-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
Název anglicky Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Bratislava, Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002), od s. 25-29, 5 s. 2003.
Nakladatel PdF UK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00011332
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-88868-84-X
Klíčová slova anglicky learning strategies; foreign language acquisition; metacognitive; social and affective learning strategies
Štítky foreign language acquisition, learning strategies, metacognitive
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 2. 2005 14:01.
Anotace
Výzkum používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů v Brně.
Anotace anglicky
Research into use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools in Brno in the Czech Republic.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 02:37