D 2003

Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů

Název anglicky

Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

Bratislava, Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002), od s. 25-29, 5 s. 2003

Nakladatel

PdF UK

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/03:00011332

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-88868-84-X

Klíčová slova anglicky

learning strategies; foreign language acquisition; metacognitive; social and affective learning strategies
Změněno: 10. 2. 2005 14:01, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Výzkum používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů v Brně.

Anglicky

Research into use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools in Brno in the Czech Republic.

Návaznosti

GA406/02/1247, projekt VaV
Název: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení