2003
Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
Název anglicky
Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Bratislava, Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002), od s. 25-29, 5 s. 2003
Nakladatel
PdF UK
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/03:00011332
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-88868-84-X
Klíčová slova anglicky
learning strategies; foreign language acquisition; metacognitive; social and affective learning strategies
Změněno: 10. 2. 2005 14:01, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Výzkum používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů v Brně.
Anglicky
Research into use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools in Brno in the Czech Republic.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaV |
|