POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty. Studia Paedagogica, Sborník Filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, U8, č. 1, s. 117-126. ISSN 1211-6971.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty
Název česky Jak se na školách rodí úspěch v práci s granty
Název anglicky How Success in the Work with Grants is Born at Schools
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant), Milada RABUŠICOVÁ (203 Česká republika) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika).
Vydání Studia Paedagogica, Sborník Filozofické fakulty brněnské univerzity, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2003, 1211-6971.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00030537
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky Grants - strategy - development
Štítky development, grants, strategy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Milan Pol, CSc., učo 75. Změněno: 25. 3. 2010 12:27.
Anotace
Text vychází z některých výsledků výzkumného projektu "České a zahraniční grantové nabídky a jejich využívání školami sekundarní a teriární úrovně", který v letech 2001-2002 realizoval Ústav pedagogických věd Masarykovy univerzity v Brně na základě zadání Národního vzdělávacího fondu v Praze.
Anotace anglicky
The article is based on some results of the research project "Czech an Foreign Grant Offers; Employment by Schools of Secondary and Tertiary Level" implemented by the Department of Educational Sciences, Faculty of Arts, Masaryk University of Brno in 2001-2002 on the strength of a an assignment by The National Educational Fund of Prague. In the article the authors first give some concise information on the individual stages of the whole project; then they attempt to answer the questions relating to the factors that contribute to the success of schools in the grant competition. They persuade themselves that in this respect the attitudes of the representatives of the schools to the entire process of achieving grants and effective mechanisms in the work with grant offers and grants are cardinal. To conclude they attempt at a general level of characterization of the schools that have been successul in the grant competition.
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 15:55