J 2003

O školách, v nichž jsou rodiče i ředitelé spokojeni se vzájemnou spoluprací

RABUŠICOVÁ, Milada, Kateřina TRNKOVÁ, Klára ŠEĎOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK

Základní údaje

Originální název

O školách, v nichž jsou rodiče i ředitelé spokojeni se vzájemnou spoluprací

Název anglicky

About Schools where both Parents and Headteachers are Happy with their Mutual Co-operation

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika), Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika)

Vydání

Studia Paedagogica, Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, U8, Brno, Masarykova univerzita, 2003, 1211-6971

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/03:00008565

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

mutual cooperation between schools and parets

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 6. 2007 15:45, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.

Anotace

V originále

Příspěvek hledá odpovědi na otázky: Existuje rozdíl v pohledu rodičů a zástupců škol na vzájemnou spolupráci a na aktivity školy? Existuje rozdíl v pohledu na aktivity školy u respondentů u respondentů, kteří jsou se vzájemnou spoluprací spokojeni, a kteří spokojeni nejsou? Je pohled na role rodičů odlišný ve skupině rodičů, kteří jsou spokojeni se vzájemnou spoluprací a ve skupině rodičů, kteří nejsou spokojeni se vzájemnou spoluprací? Odpovědi byly nalezeny prostřednictvím výzkumu, který byl realizován na vybraných mateřských a základních školách v ČR.

Anglicky

In this article authors attepmt to identify some factors by which the schools where both the representatives of the schools and the parents are happy with their mutual cooperation differ from the others.

Návaznosti

GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy