2003
Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful
NOVOTNÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Innovative Teachers: School Culture Being Helpful or Harmful
Název česky
Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí
Autoři
NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
Leiden, Proceedings of the 11th Biennial Conference 2003, s. 107-107, 2003
Nakladatel
ICLON
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/03:00008173
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
90-804722-6-3
Klíčová slova anglicky
Innovative; teacher; school; culture
Štítky
Změněno: 4. 12. 2006 12:35, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Education in the Czech Republic is at the verge of very important changes. The necessary systemic changes were anchored in the White Book (National Education Development Programme) in 2000. The internal transformation of the school should mainly be materialized through teachers. It is them who is expected to be the upholder of change. Especially, it is the innovative teachers who are seen as the source of novelties and good examples. How such teachers themselves perceive their possibilities to spread their ideas and experience, that is the subject of Innovative Teachers; School Culture Being Helpful or Harmful, a contribution based on a research survey made during the 2002/2003 school year.
Česky
Vzdělávání v České republice je na pokraji velmi významných změn. Nezbytné systémové změny byly zakotveny v Bílé knize (Národní vzdělávací a rozvojový porgram) v roce 2000. Vnitřní transformace školy by měla být hlavně prostřednictvím učitelů. Jsou to oni, od kterých se očekává, že budou změnu podporovat. Obzvláště inovativní učitelé jsou považováni jako dobrý příklad a zdroj nových myšlenek. Jak takoví učitelé nahlíží na své vlastní možnosti jejich myšleknky a zkušenosti, to je předmětem Inovativní učitelé: Kultura školy napomáhá nebo škodí, příspěvek vychází z výzkumu realizovaném v průběhu školního roku 2002/2003.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaV |
|