2003
Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR
Název anglicky
The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, od s. 160-164, 5 s. 2003
Nakladatel
EU Bratislava PHF Košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/03:00008562
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1737-2
Klíčová slova anglicky
analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Změněno: 18. 12. 2003 13:20, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Cílem článku je analýza využití marketingových nástrojů podniky a institucemi v ČR. Podkladem článku byl výzkum šedásáti čtyř podniků a institucí z různých oborů v ČR. Podniky nebyly rozlišeny podle oborů nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Anglicky
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|