D 2003

Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR

SUCHÁNEK, Petr

Basic information

Original name

Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR

Name (in English)

The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR

Authors

SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, p. 160-164, 5 pp. 2003

Publisher

EU Bratislava PHF Košice

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/03:00008562

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-225-1737-2

Keywords in English

analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Změněno: 18/12/2003 13:20, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem článku je analýza využití marketingových nástrojů podniky a institucemi v ČR. Podkladem článku byl výzkum šedásáti čtyř podniků a institucí z různých oborů v ČR. Podniky nebyly rozlišeny podle oborů nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.

In English

The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.

Links

IAA7167201, research and development project
Name: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Academy of Sciences of the Czech Republic, Theoretical and methodological aspects of institutional enterprise assitance