SUCHÁNEK, Petr. Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR (The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR). In Ekonomika firiem 2003. 1st ed. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2003, p. 160-164. ISBN 80-225-1737-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR
Name (in English) The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR
Authors SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, p. 160-164, 5 pp. 2003.
Publisher EU Bratislava PHF Košice
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/03:00008562
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1737-2
Keywords in English analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Tags analysis, marketing's instruments, marketing's mix
Changed by Changed by: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Changed: 18/12/2003 13:20.
Abstract
Cílem článku je analýza využití marketingových nástrojů podniky a institucemi v ČR. Podkladem článku byl výzkum šedásáti čtyř podniků a institucí z různých oborů v ČR. Podniky nebyly rozlišeny podle oborů nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Abstract (in English)
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Links
IAA7167201, research and development projectName: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Academy of Sciences of the Czech Republic, Theoretical and methodological aspects of institutional enterprise assitance
PrintDisplayed: 7/5/2024 18:54