D 2003

Analýza marketingu v podnicích ČR

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Analýza marketingu v podnicích ČR

Název anglicky

The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy, od s. 27-34, 8 s. 2003

Nakladatel

EU Bratislava PHF košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/03:00008564

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1723-2

Klíčová slova anglicky

the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing

Štítky

Změněno: 18. 12. 2003 13:19, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.

Anglicky

The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání