2003
Analýza marketingu v podnicích ČR
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Analýza marketingu v podnicích ČR
Název anglicky
The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy, od s. 27-34, 8 s. 2003
Nakladatel
EU Bratislava PHF košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/03:00008564
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1723-2
Klíčová slova anglicky
the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing
Štítky
Změněno: 18. 12. 2003 13:19, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Anglicky
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|