Projektovanie tém protidrogovej výchovy v kurikule 1. stupňa ZŠ v Čechách a na Slovensku
ČECH, Tomáš a Adriana WIEGEROVÁ. Projektovanie tém protidrogovej výchovy v kurikule 1. stupňa ZŠ v Čechách a na Slovensku. In Aktuálne trendy v teórii výchovy. Prešov: PU, 2004, s. 210-215. ISBN 80-8068-256-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Projektovanie tém protidrogovej výchovy v kurikule 1. stupňa ZŠ v Čechách a na Slovensku |
Název česky | Projektování témat protidrogové výchovy v kurikulu 1. stupně ZŠ v Čechách a na Slovensku |
Název anglicky | Projection of topics of drug education in curriculum of the first level of basic school in the Czech and Slovak Republic |
Autoři | ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Adriana WIEGEROVÁ (703 Slovensko). |
Vydání | Prešov, Aktuálne trendy v teórii výchovy, od s. 210-215, 6 s. 2004. |
Nakladatel | PU |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | slovenština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/04:00009870 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-8068-256-9 |
Klíčová slova anglicky | drug education; leisure time; motional activities; personalitys development; prevention; social and pathologic events; curriculum |
Štítky | curriculum, drug education, leisure time, motional activities, personalitys development, prevention, social and pathologic events |
Změnil | Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 2. 2. 2005 17:28. |
Anotace |
---|
Do popredia záujmu sa dostáva protidrogová výchova ako dôležitá složka výchovy, ktorej v edukačnej praxi chýba hlubšia koncepcia. Jej vymedzením v podmienkach 1. stupňa ZŠ sa zabývajú autori z hladiska pojmotvorného utvárania protidrogovej výchovy s pohľadu učitelov, postavenia a realizovania v edukačnom procese. |
Anotace česky |
---|
Do popředí zájmu se dostává význam protidrogové výchovy jako nezbytné složky výchovy, které v praxi chybí ucelenější koncepce. Jejím vymezením v podmínkách I. stupně ZŠ se zabývají autoři z hlediska pojmotvorného utváření protidrogové výchovy z pohledu učitelů, jejího postavení ve výchovném procesu a otázkami její úspěšné realizace. |
Anotace anglicky |
---|
The problems of health and healthy life style are becoming an important part of educational content at basic schools. The drug education appears to be its important part as well, especially during the first level of basic schools where it misses the comprehensive conception though. The authors employ themselves in this paper by conception of the drug education and its submission to the first level of basic schools. They derive from the opinions of students who study tutorship of the first level of basic school. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM 144100001, záměr | Název: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup) |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 15:11