2004
Projektovanie tém protidrogovej výchovy v kurikule 1. stupňa ZŠ v Čechách a na Slovensku
ČECH, Tomáš a Adriana WIEGEROVÁZákladní údaje
Originální název
Projektovanie tém protidrogovej výchovy v kurikule 1. stupňa ZŠ v Čechách a na Slovensku
Název česky
Projektování témat protidrogové výchovy v kurikulu 1. stupně ZŠ v Čechách a na Slovensku
Název anglicky
Projection of topics of drug education in curriculum of the first level of basic school in the Czech and Slovak Republic
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Adriana WIEGEROVÁ (703 Slovensko)
Vydání
Prešov, Aktuálne trendy v teórii výchovy, od s. 210-215, 6 s. 2004
Nakladatel
PU
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00009870
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8068-256-9
Klíčová slova anglicky
drug education; leisure time; motional activities; personalitys development; prevention; social and pathologic events; curriculum
Štítky
Změněno: 2. 2. 2005 17:28, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Do popredia záujmu sa dostáva protidrogová výchova ako dôležitá složka výchovy, ktorej v edukačnej praxi chýba hlubšia koncepcia. Jej vymedzením v podmienkach 1. stupňa ZŠ sa zabývajú autori z hladiska pojmotvorného utvárania protidrogovej výchovy s pohľadu učitelov, postavenia a realizovania v edukačnom procese.
Česky
Do popředí zájmu se dostává význam protidrogové výchovy jako nezbytné složky výchovy, které v praxi chybí ucelenější koncepce. Jejím vymezením v podmínkách I. stupně ZŠ se zabývají autoři z hlediska pojmotvorného utváření protidrogové výchovy z pohledu učitelů, jejího postavení ve výchovném procesu a otázkami její úspěšné realizace.
Anglicky
The problems of health and healthy life style are becoming an important part of educational content at basic schools. The drug education appears to be its important part as well, especially during the first level of basic schools where it misses the comprehensive conception though. The authors employ themselves in this paper by conception of the drug education and its submission to the first level of basic schools. They derive from the opinions of students who study tutorship of the first level of basic school.
Návaznosti
MSM 144100001, záměr |
|