STEHLÍK, Antonín. Podnikatelská sféra v globálním tržním prostoru. In Globalizacia a jej socialnoekonomicke dosledky03. 1. vydání. Žilina: EDIS- vydavatelstvo ŽU, 2003, s. 282-286. ISBN 80-8070-134-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podnikatelská sféra v globálním tržním prostoru
Název anglicky Business sphere in global market space
Autoři STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydání. Žilina, Globalizacia a jej socialnoekonomicke dosledky03, od s. 282-286, 5 s. 2003.
Nakladatel EDIS- vydavatelstvo ŽU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/03:00008579
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-8070-134-2
Klíčová slova anglicky globalization; supply chain; ekonomic growth; management
Štítky ekonomic growth, globalization, management, Supply chain
Změnil Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 6. 11. 2003 10:47.
Anotace
Rozhodnutí o vstupu do globálního tržního prostoru není snadné. První krok je posoudit všehna pro a proti. Cíl všech očekávaných výhod je získání konkurenční výhody. Článek se zabývá tímto cílem a ukazuje příslušné cesty.
Anotace anglicky
The decision about entering the global marketplace is not easy. The first step is to evaluate pro and con of this step. The aim of all expected advantages is gaining of the competitive edge. The article follows this objective and presents some ways how to achieve it.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:10