2003
Podnikatelská sféra v globálním tržním prostoru
STEHLÍK, AntonínZákladní údaje
Originální název
Podnikatelská sféra v globálním tržním prostoru
Název anglicky
Business sphere in global market space
Autoři
STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vydání. Žilina, Globalizacia a jej socialnoekonomicke dosledky03, od s. 282-286, 5 s. 2003
Nakladatel
EDIS- vydavatelstvo ŽU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/03:00008579
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-8070-134-2
Klíčová slova anglicky
globalization; supply chain; ekonomic growth; management
Štítky
Změněno: 6. 11. 2003 10:47, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Rozhodnutí o vstupu do globálního tržního prostoru není snadné. První krok je posoudit všehna pro a proti. Cíl všech očekávaných výhod je získání konkurenční výhody. Článek se zabývá tímto cílem a ukazuje příslušné cesty.
Anglicky
The decision about entering the global marketplace is not easy. The first step is to evaluate pro and con of this step. The aim of all expected advantages is gaining of the competitive edge. The article follows this objective and presents some ways how to achieve it.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|