D 2003

Podnikatelská sféra v globálním tržním prostoru

STEHLÍK, Antonín

Základní údaje

Originální název

Podnikatelská sféra v globálním tržním prostoru

Název anglicky

Business sphere in global market space

Autoři

STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vydání. Žilina, Globalizacia a jej socialnoekonomicke dosledky03, od s. 282-286, 5 s. 2003

Nakladatel

EDIS- vydavatelstvo ŽU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/03:00008579

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-8070-134-2

Klíčová slova anglicky

globalization; supply chain; ekonomic growth; management
Změněno: 6. 11. 2003 10:47, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Anotace

V originále

Rozhodnutí o vstupu do globálního tržního prostoru není snadné. První krok je posoudit všehna pro a proti. Cíl všech očekávaných výhod je získání konkurenční výhody. Článek se zabývá tímto cílem a ukazuje příslušné cesty.

Anglicky

The decision about entering the global marketplace is not easy. The first step is to evaluate pro and con of this step. The aim of all expected advantages is gaining of the competitive edge. The article follows this objective and presents some ways how to achieve it.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání