C 2003

Pedagogické zásady

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Pedagogické zásady

Název anglicky

Educational principles

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Teoreticko-metodická propedeutika pro edukační činnosti s dětmi a mládeží. Na pomoc romským pedagogickým asistentům. od s. 58-65, 8 s. skripta, 2003

Nakladatel

Katedra sociální pedagogiky PdF MU, Kabinet multikulturní výchovy při PdF MU, MSD s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/03:00030557

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86633-06-3

Klíčová slova anglicky

educational principles
Změněno: 30. 3. 2010 14:33, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola pojednává o pedagogických zásadách přiměřenosti, názornosti, systematičnosti, individuálnosti, postupnosti, uvědomělosti, trvalosti, aktivnosti, emocionálnosti, praktičnosti, jednotnosti, kvalitnosti a náročnosti, komplexnosti, výchovnosti, zásadě optimismu či pedocentrismu aj.

Anglicky

The chapter deals with Educational principles of activity, quality, complexity, optimism, pedocentrism, individualism, systematism, practicism etc. The principles are discussed and characterized.