2003
Pedagogické zásady
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Pedagogické zásady
Název anglicky
Educational principles
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Teoreticko-metodická propedeutika pro edukační činnosti s dětmi a mládeží. Na pomoc romským pedagogickým asistentům. od s. 58-65, 8 s. skripta, 2003
Nakladatel
Katedra sociální pedagogiky PdF MU, Kabinet multikulturní výchovy při PdF MU, MSD s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/03:00030557
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86633-06-3
Klíčová slova anglicky
educational principles
Štítky
Změněno: 30. 3. 2010 14:33, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Kapitola pojednává o pedagogických zásadách přiměřenosti, názornosti, systematičnosti, individuálnosti, postupnosti, uvědomělosti, trvalosti, aktivnosti, emocionálnosti, praktičnosti, jednotnosti, kvalitnosti a náročnosti, komplexnosti, výchovnosti, zásadě optimismu či pedocentrismu aj.
Anglicky
The chapter deals with Educational principles of activity, quality, complexity, optimism, pedocentrism, individualism, systematism, practicism etc. The principles are discussed and characterized.