2003
Školní úspěšnost a intelektové schopnosti žáků základních škol (poster)
POLEDŇOVÁ, Ivana, Zdenka STRÁNSKÁ a Hana VÍZDALOVÁZákladní údaje
Originální název
Školní úspěšnost a intelektové schopnosti žáků základních škol (poster)
Název česky
Školní úspěšnost a intelektové schopnosti žáků základních škol (poster)
Název anglicky
School achievement and intellectual abilities pupils of elementary school
Autoři
POLEDŇOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant), Zdenka STRÁNSKÁ (203 Česká republika) a Hana VÍZDALOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
10. sem. Novinky v ped. a školní psych. 2003
Nakladatel
Asociace školní psychologie ČR a SR - Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Audiovizuální tvorba
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14230/03:00009100
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
achievement; intellectual abilities
Štítky
Změněno: 19. 1. 2006 15:28, PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
V originále
Cílem výzkumu bylo analyzovat souvislosti mezi školní výkonností žáků a úrovní jejich intelektových schopností. Byl ověřován předpoklad, že existuje vztah mezi tzv. fluidní inteligencí a školním prospěchem a tento vztah je ovlivněn i některými dalšími faktory (věk, pohlaví atd.). Výzkum byl realizován na vzorku 483 žáků ZŠ a výsledky byly analyzovány samostatně pro dvě věkové úrovně.
Anglicky
The study describes relation between school achievement and intellectual abilities.
Návaznosti
LN00A023, projekt VaV |
| ||
MSM 142300002, záměr |
|