D 2003

ECR na začátku nového milénia

KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍK

Základní údaje

Originální název

ECR na začátku nového milénia

Název anglicky

ECR at the beginning of the new millenium

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika) a Antonín STEHLÍK (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Košice, Ekonomika firiem 2003, od s. 80-84, 5 s. 2003

Nakladatel

Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárská fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/03:00008600

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1737-2

Klíčová slova anglicky

ECR; information; supply chain management
Změněno: 19. 12. 2003 10:29, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Anotace

V originále

Od konce 70. let 20. století do dneška nadnárodní firmy usilují o získání konkurenční výhody pomocí snižování transportních a skladovacích nákladů a urychlováním dodávek zboží od výrobce až do regálů prodejců. Jednou z takových cest je i koncept ECR - efektivní odezva na požadavky zákazníka.

Anglicky

Since the end of the 80th of the 20th century nowadays multinational retailers try to earn competitive advantage by means of lowering the transport, delivery and warehouse costs and speeding the supply of goods from the manufacture to the shop shelves. There are several ways one of which is the concept ECR (Effective Consumer Response).Both ECR as well as manufactures, retailers and other engaged partners environment envolve under the influence of globalization. concentration and information technology.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání