2003
ECR na začátku nového milénia
KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍKZákladní údaje
Originální název
ECR na začátku nového milénia
Název anglicky
ECR at the beginning of the new millenium
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika) a Antonín STEHLÍK (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Košice, Ekonomika firiem 2003, od s. 80-84, 5 s. 2003
Nakladatel
Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárská fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/03:00008600
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1737-2
Klíčová slova anglicky
ECR; information; supply chain management
Štítky
Změněno: 19. 12. 2003 10:29, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Od konce 70. let 20. století do dneška nadnárodní firmy usilují o získání konkurenční výhody pomocí snižování transportních a skladovacích nákladů a urychlováním dodávek zboží od výrobce až do regálů prodejců. Jednou z takových cest je i koncept ECR - efektivní odezva na požadavky zákazníka.
Anglicky
Since the end of the 80th of the 20th century nowadays multinational retailers try to earn competitive advantage by means of lowering the transport, delivery and warehouse costs and speeding the supply of goods from the manufacture to the shop shelves. There are several ways one of which is the concept ECR (Effective Consumer Response).Both ECR as well as manufactures, retailers and other engaged partners environment envolve under the influence of globalization. concentration and information technology.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|