2003
Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁZákladní údaje
Originální název
Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
Název anglicky
Vocabulary Book - New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
Autoři
VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ
Vydání
1. vydání. Brno, 122 s. 2003
Nakladatel
Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3262-6
Klíčová slova anglicky
Vocabulary; New Insights into Business; Business English; ESF
Změněno: 27. 11. 2003 16:21, Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
V originále
Slovníček obsahuje zejména odbornou slovní zásobu 15 kapitol učebnice New Insights into Business (Students' Book), včetně lexika z poslechových cvičení a z Workbooku. Je přehledně uspořádán podle jednotlivých kapitol a jejich oddílů v obou učebnicích. Je určen pro studenty s nižší střední a střední pokročilostí.
Anglicky
The Vocabulary Book covers general vocabulary and business terminology contained in the textbook set New Insights into Business (Tullis, Trappe, Power; Pearson Education Ltd./Longman 2000), including Students' Book, Workbook and cassettes. Vocabulary items are listed as they occur in the units of the books. For pre-intermediate and intermediate students.