B 2003

Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)

VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)

Název anglicky

Vocabulary Book - New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)

Autoři

VOGEL, Radek a Lucie FIALOVÁ

Vydání

1. vydání. Brno, 122 s. 2003

Nakladatel

Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity

Další údaje

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3262-6

Klíčová slova anglicky

Vocabulary; New Insights into Business; Business English; ESF
Změněno: 27. 11. 2003 16:21, Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Anotace

V originále

Slovníček obsahuje zejména odbornou slovní zásobu 15 kapitol učebnice New Insights into Business (Students' Book), včetně lexika z poslechových cvičení a z Workbooku. Je přehledně uspořádán podle jednotlivých kapitol a jejich oddílů v obou učebnicích. Je určen pro studenty s nižší střední a střední pokročilostí.

Anglicky

The Vocabulary Book covers general vocabulary and business terminology contained in the textbook set New Insights into Business (Tullis, Trappe, Power; Pearson Education Ltd./Longman 2000), including Students' Book, Workbook and cassettes. Vocabulary items are listed as they occur in the units of the books. For pre-intermediate and intermediate students.