2003
Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu
DOLEŽAL, MichaelZákladní údaje
Originální název
Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu
Název anglicky
The development of PR as an important tool of marketing
Autoři
DOLEŽAL, Michael
Vydání
první. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy, od s. 59 - 64, 147 s. 2003
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1723-2
Klíčová slova anglicky
public relations; Czech firms; communications; PR agencies
Štítky
Změněno: 4. 12. 2003 15:52, Ing. Michael Doležal
V originále
Článek pojednává o současném stavu PR a zaměřuje se na aktivity, které jsou nejvíce žádány po PR agenturách klienty.
Anglicky
The paper deals with current situation in PR in the Czech Republic and analyses the range of service which are requested by PR klients.