D 2003

Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu

DOLEŽAL, Michael

Základní údaje

Originální název

Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu

Název anglicky

The development of PR as an important tool of marketing

Autoři

DOLEŽAL, Michael

Vydání

první. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy, od s. 59 - 64, 147 s. 2003

Nakladatel

Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1723-2

Klíčová slova anglicky

public relations; Czech firms; communications; PR agencies
Změněno: 4. 12. 2003 15:52, Ing. Michael Doležal

Anotace

V originále

Článek pojednává o současném stavu PR a zaměřuje se na aktivity, které jsou nejvíce žádány po PR agenturách klienty.

Anglicky

The paper deals with current situation in PR in the Czech Republic and analyses the range of service which are requested by PR klients.