DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu (The development of PR as an important tool of marketing). In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, p. 59 - 64, 147 pp. ISBN 80-225-1723-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu
Name (in English) The development of PR as an important tool of marketing
Authors DOLEŽAL, Michael.
Edition první. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy, p. 59 - 64, 147 pp. 2003.
Publisher Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1723-2
Keywords in English public relations; Czech firms; communications; PR agencies
Tags Communications, Czech firms, PR agencies, public relations
Changed by Changed by: Ing. Michael Doležal, učo 551. Changed: 4/12/2003 15:52.
Abstract
Článek pojednává o současném stavu PR a zaměřuje se na aktivity, které jsou nejvíce žádány po PR agenturách klienty.
Abstract (in English)
The paper deals with current situation in PR in the Czech Republic and analyses the range of service which are requested by PR klients.
PrintDisplayed: 9/6/2024 15:20