D 2003

V roli vysokoškolského učitele

STRÁNSKÝ, Zdeněk a Vlastimil ŠVEC

Základní údaje

Originální název

V roli vysokoškolského učitele

Název anglicky

In the role of university teacher

Autoři

STRÁNSKÝ, Zdeněk (203 Česká republika, garant) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, s. 107-116, 2003

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-210-3130-1

Klíčová slova anglicky

university teacher; pedagogical activity; self-reflection; feedback
Změněno: 20. 6. 2007 09:11, PhDr. Zdeněk Stránský

Anotace

V originále

Role vysokoškolského učitele se stává stále náročnějším povoláním. Jedním z východisek zdokonalování jeho pedagogické činnosti je sebepoznání-sebereflexe. Článek uvádí některé zpětnovazební informace o pedagogické činnosti vysokoškolského učitele a náměty k jejich získání a využití.

Anglicky

The proffesion of University teacher becomes more demanding. The starting point for an improvement of his or her educational activities is self-understanding - self-reflection. This article presents some feed-back information from teaching process of University teachers and brings also some new themes for obtaining and using such information.