2003
V roli vysokoškolského učitele
STRÁNSKÝ, Zdeněk a Vlastimil ŠVECZákladní údaje
Originální název
V roli vysokoškolského učitele
Název anglicky
In the role of university teacher
Autoři
STRÁNSKÝ, Zdeněk (203 Česká republika, garant) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, s. 107-116, 2003
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-210-3130-1
Klíčová slova anglicky
university teacher; pedagogical activity; self-reflection; feedback
Změněno: 20. 6. 2007 09:11, PhDr. Zdeněk Stránský
V originále
Role vysokoškolského učitele se stává stále náročnějším povoláním. Jedním z východisek zdokonalování jeho pedagogické činnosti je sebepoznání-sebereflexe. Článek uvádí některé zpětnovazební informace o pedagogické činnosti vysokoškolského učitele a náměty k jejich získání a využití.
Anglicky
The proffesion of University teacher becomes more demanding. The starting point for an improvement of his or her educational activities is self-understanding - self-reflection. This article presents some feed-back information from teaching process of University teachers and brings also some new themes for obtaining and using such information.