D 2003

Je kultura české školy kulturou dospělých? Hlavní aktéři školního života očima ředitelů.

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK

Základní údaje

Originální název

Je kultura české školy kulturou dospělých? Hlavní aktéři školního života očima ředitelů.

Název anglicky

Is czech school culture aduld culture? Main agents of school life from head-teachers point of view.

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Chráska, Miroslav, Tomanová, Dana, Holoušová, Drahomíra (eds.). Klima současné školy. Sborník příspěvků z 11. konference ČPdS. od s. 148-156, 9 s. 2003

Nakladatel

KONVOJ

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/03:00008414

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-7302-064-5

Klíčová slova anglicky

school culture; culture of adults; pedagogical culture; school operation
Změněno: 15. 12. 2003 12:05, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper identifies types of school culture based on the answers of headteachers. It is focused on role of adults in the school operation and deals with terms "adult culture" and "pedagogical culture".

Anglicky

V textu jsou identifikovány typy kultury školy podle výpovědí ředitelů. Je zaměřen na roli dospělých v chodu školy a pracuje s termíny "kultura dospělých" a "pedagogická kultura".

Návaznosti

GA406/01/1078, projekt VaV
Název: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje