C 2003

Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru

ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORET

Základní údaje

Originální název

Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru

Název anglicky

Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector

Autoři

ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORET
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.

Vydání

1. vydání. Brno, Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC, s. 65-79, Učebnice ÚSC, 2003

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-3278-2

Klíčová slova anglicky

Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Změněno: 16. 12. 2003 16:34, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá problematikou komunikace s veřejností, public relations, lobbování a marketingu v prostředí veřejného sektoru.

Anglicky

This chapter deals with Public Relations, Lobbing and Marketing in Public Sector.