2003
Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru
ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORETZákladní údaje
Originální název
Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru
Název anglicky
Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
Autoři
ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORET
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.
Vydání
1. vydání. Brno, Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC, s. 65-79, Učebnice ÚSC, 2003
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3278-2
Klíčová slova anglicky
Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Změněno: 16. 12. 2003 16:34, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá problematikou komunikace s veřejností, public relations, lobbování a marketingu v prostředí veřejného sektoru.
Anglicky
This chapter deals with Public Relations, Lobbing and Marketing in Public Sector.