Detailed Information on Publication Record
2003
Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru
ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORETBasic information
Original name
Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru
Name (in English)
Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
Authors
ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.
Edition
1. vydání. Brno, Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC, p. 65-79, Učebnice ÚSC, 2003
Publisher
Masarykova univerzita v Brně
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-210-3278-2
Keywords in English
Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Změněno: 16/12/2003 16:34, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá problematikou komunikace s veřejností, public relations, lobbování a marketingu v prostředí veřejného sektoru.
In English
This chapter deals with Public Relations, Lobbing and Marketing in Public Sector.