C 2003

Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru

ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET

Basic information

Original name

Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru

Name (in English)

Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector

Authors

ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.

Edition

1. vydání. Brno, Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC, p. 65-79, Učebnice ÚSC, 2003

Publisher

Masarykova univerzita v Brně

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-210-3278-2

Keywords in English

Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Změněno: 16/12/2003 16:34, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Abstract

V originále

Kapitola se zabývá problematikou komunikace s veřejností, public relations, lobbování a marketingu v prostředí veřejného sektoru.

In English

This chapter deals with Public Relations, Lobbing and Marketing in Public Sector.